Regulament

Vă mulțumim că ați folosit serviciile noastre!

pizzapiemonte.ro TERMENI ȘI CONDIȚII ALE SITE-ULUI WEB

I DEFINIȚII

  1. Părțile la contractele de furnizare de servicii electronice sunt: Restaurantul Partener și Clientul, care îndeplinește comanda în Restaurantul Partener ales de el.
  2. Restaurant partener - PIEMONTE PIZZA SRL, Str. Scolii, Nr 19-23, Bl Corp 3, Ap 4, 400535 Cluj Napoca, RO, număr ID fiscal (NIP): RO35011380, Agent comercial sub forma de Restaumatic SRL cu sediul în municipiul Oradea, pe strada Prof. Dr. Ioan Cantacuzino, numărul 32, Județul Bihor, număr de identificare fiscală (CUI): 42353377 acționează în numele și în contul Restaurantului Partener și este autorizat să primească declarații de voință, să accepte beneficii și să încheie contracte în numele Restaurantului Partener și în contul acestuia, ca parte a sistemului IT pentru gestionarea comenzilor gastronomice care apar sub numele Skubacz.pl și/sau Restaumatic.com.
  3. Client - o persoană fizică, (inclusiv un consumator) care are 18 ani și are capacitate juridică deplină sau o persoană juridică sau o unitate organizațională cu capacitate juridică. Clientul poate fi o persoană fizică cu vârsta de 13 ani, dar sub vârsta sub 18 ani, în măsura în care poate dobândi drepturi și își poate asuma obligații în conformitate cu prevederile legislației aplicabile în general, adică în chestiuni minore de zi cu zi, care plasează o comandă prin intermediul site-ului Restaurantului Partener.
  4. Utilizator - o persoană fizică cu capacitate juridică cel puțin limitată, o persoană juridică sau o entitate cu capacitate juridică, care utilizează sistemul INFORMATIC (IT).
  5. Agent - Restaumatic SRL cu sediul în municipiul Oradea, pe strada Prof. Dr. Ioan Cantacuzino, numărul 32, Județul Bihor, număr de identificare fiscală (CUI): 42353377, care este și furnizorul sistemului INFORMATIC (IT), care funcționează sub numele Skubacz.pl și/sau Restaumatic.com, acționând numai în numele și în contul Restaurantului Partener.
  6. Sistem INFORMATIC (IT) - software utilizat de Restaurantul Partener, prin care Clientul poate comanda produsele și serviciile oferite de Restaurantul Partener, sub numele Skubacz.pl și/sau Restaumatic.com. Această noțiune include site-ul web, fila Meniu Activ, serviciul de chelner QR și aplicația mobilă, prin care Clientul poate plasa comenzi.
  7. Comandă - o acțiune legală, efectuată prin intermediul sistemului INFORMATIC, în timpul căreia Clientul își exprimă voința de a achiziționa produsele și serviciile comandate, în conformitate cu descrierea și prețul acestora.
  8. Plată – actul de plată a prețului pentru comandă în metoda aleasă, specificată în regulament, la plasarea comenzii.
  9. Administrator date personale - Restaurant Partener PIEMONTE PIZZA SRL, Str. Scolii, Nr 19-23, Bl Corp 3, Ap 4, 400535 Cluj Napoca, RO, număr ID fiscal (NIP): RO35011380,
  10. Procesor de date cu caracter personal - Restaumatic SRL cu sediul în municipiul Oradea, pe strada Prof. Dr. Ioan Cantacuzino, numărul 32, Județul Bihor, număr de identificare fiscală (CUI): 42353377, e-mail: contact@restaumatic.

II Dispoziții generale

  1. În ceea ce privește serviciile prestate pe cale electronică, prezentul document este Regulamentul menționat la art. 8 din Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii electronice (Jurnalul Oficial din 2002, nr. 144, punctul 1204, cu modificările ulterioare).
  2. Regulamentul se adresează tuturor utilizatorilor și clienților care utilizează Sistemul IT.
  3. Agentul, Restaurantul Partener, utilizatorul și clientul se angajează să respecte toate prevederile Regulamentului.
  4. Toate informațiile conținute și afișate prin intermediul sistemului IT, referitoare la bunuri și servicii, inclusiv prețurile acestora, nu constituie o ofertă comercială în sensul art. 66 din Codul Civil, ci o invitație de a încheia un contract, specificat la art. 2 alin. 71 din Codul Civil.
  5. Este interzisă utilizarea sistemului IT de către utilizator sau client într-o manieră care contravine legii, moralității sau încalcă interesele legitime ale Restaurantului Partener și ale agentului. În special, clientul și utilizatorul nu vor demara nicio acțiune care ar putea expune Restaurantul Partener sau agentul la orice daune aduse proprietății sau imaginii.
  6. Utilizatorul și clientul nu vor posta conținut ilegal pe site.
  7. Utilizatorul devine client în momentul plasării comenzii.
  8. Clientul declară că datele furnizate de el în formularul de comandă, în special adresa și adresa de e-mail, sunt corecte, corecte și complete. În cazul furnizării de date false sau de date care nu aparțin clientului, Restaurantul Partener poate notifica agentul despre acest fapt, care poate elimina imediat comanda clientului și poate notifica autoritățile de stat relevante.
  9. În cazul în care, ca urmare a utilizării ilegale a datelor clientului, tranzacțiile sunt efectuate cu ajutorul datelor sale, Restaurantul Partener și agentul sunt eliberați de răspundere, dacă Clientul nu a notificat Restaurantul Partener cu privire la utilizarea ilegală a datelor sale, imediat după descoperirea acestui fapt.
  10. Exprimarea consimțământului de a respecta regulamentele în timpul procesului de lansare a serviciului, folosind sistemul IT, este echivalentă cu acceptarea deplină a termenilor Regulamentului, fără a fi necesară elaborarea unui acord suplimentar.

III Acceptarea și executarea ordinelor

  1. Condiția pentru utilizarea serviciilor sistemului IT este de a citi și de a accepta regulamentele. 
  2. Atunci când plasează o comandă, clientul se angajează să furnizeze datele sale adevărate și complete solicitate de sistemul IT și conștientizează că plasează o comandă, cu obligația de a plăti. 
  3. Restaurantul Partener își rezervă dreptul de a confirma comanda și corectitudinea datelor prin telefon sau e-mail. În absența contactului cu clientul, date incomplete, o suspiciune că datele nu sunt adevărate, aparțin unor terțe părți sau promoția nu i se datorează clientului, Restaurantul Partener are dreptul de a anula comanda, fără a oferi o justificare.
  4. În cazul în care Clientul a plasat o comandă, utilizând o promoție, o reducere de preț sau alte preferințe la care nu a avut dreptul, el se angajează să plătească prețul integral. Restaurantul Partener are dreptul de a verifica dreptul clientului de a achiziționa bunuri și servicii în condiții preferențiale, în timpul executării comenzii.

IV Cerințe tehnice

  1. Pentru a intra in posesia serviciului, utilizatorul și/sau clientul trebuie să fie echipați cu dispozitive terminale corespunzătoare (telefon, computer, tabletă), cu conexiune la Internet.
  2. Utilizarea sistemului necesită ca utilizatorul și/sau clientul să aibă un dispozitiv care să permită accesul la Internet, Chrome, Safari, Edge, Firefox, browsere Opera, în cea mai recentă versiune posibilă.
  3. Informații detaliate privind politica de confidențialitate, în special utilizarea cookie-urilor, sunt incluse în politica de confidențialitate disponibilă tuturor utilizatorilor și/sau clienților de pe site: pizzapiemonte.ro [site-ul restaurantului, fila politică de confidențialitate].
  4. Cerințele tehnice pentru utilizarea corectă a sistemului și a serviciilor furnizate prin intermediul acestuia sunt: posesia unui dispozitiv terminal cu acces la internetul public și un browser web, cum ar fi Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari.

V Informații suplimentare despre comenzile online

  1. Contractul dintre Client și Restaurantul Partener este considerat încheiat numai atunci când Restaurantul Partener confirmă clientului că a acceptat comanda pentru executare, precizând ora livrării sau a colectării comenzii. 
  2. Restaurantul Partener și agentul au dreptul de a anula o comandă confirmată în următoarele cazuri: a) încălcarea principiilor descrise la punctul III din Regulament; b) defectarea sau limitările tehnice sau organizatorice care împiedică sau afectează grav executarea ordinului; c) lipsa unor resurse sau produse adecvate pentru executarea comenzii, pe care Restaurantul Partener nu le-a putut prevedea în ciuda diligenței necesare; d) în cazul unor îndoieli rezonabile că datele furnizate de client sunt false, aparțin unor terțe părți, clientul nu are capacitatea juridică în sensul legii civile. 
  3. Restaurantul Partener se angajează să publice imediat, dacă este posibil, informații disponibile public prin intermediul sistemului IT cu privire la limitările existente sau la imposibilitatea executării comenzilor.
  4. Restaurantul Partener confirmă acceptarea comenzii pentru execuție, prin afișarea informațiilor relevante către client pe ecranul dispozitivului, de pe care clientul a plasat comanda. În plus, clientul va primi un mesaj prin e-mail, sau în cazuri speciale, de asemenea, prin mesaj text. Efectuarea uneia dintre activitățile menționate mai sus de către Restaurantul Partener este sinonimă cu livrarea efectivă a confirmării comenzii spre executarea acesteia, către client.
  5. Termenul dat pentru executarea ordinului ar trebui să fie tratat conform planului, iar depășirea acestuia cu 80% nu este considerată o neîndeplinire a ordinului și nu constituie motiv de plângere.

VI Metode de plată

  1. Atunci când plasează o comandă, clientul selectează una dintre metodele de plată disponibile: numerar, prin card, prin terminalul de plată al Restaurantului Partener sau prin Internet (denumite în continuare: plăți online).
  2. Decontarea plății de către client către agent prin plata online este sinonimă cu îndeplinirea obligației de către client.
  3. În cazul în care plata se face online, Restaurantul Partener va accepta comanda de executare, cu condiția ca agentul să confirme primirea fondurilor. Documentul de confirmare că fondurile au fost creditate în contul clientului nu este suficient. În cazul în care Restaurantul Partener anulează comanda plătită prin plata online, agentul va rambursa plata în numele Restaurantului Partener.
  4. Ordinul de rambursare a plății de către agent nu va avea loc în mai mult de 72 de ore, cu condiția ca zilele nelucrate să poată prelungi această perioadă, de la data primirii de către agent a informațiilor despre anularea comenzii și a somației de returnare a fondurilor. Data returnării este data la care agentul trimite un ordin de returnare a sumei datorate operatorului de plată. 
  5. În cazul în care clientul plasează o comandă cu o plată în numerar, Restaurantul Partener este responsabil pentru rambursare, iar agentul nu este responsabil pentru rambursarea efectuată de Restaurantul Partener.
  6. Agentul, în calitate de partener al operatorului sistemului de plăți online, și operatorul sistemului de plăți online își rezervă dreptul de a refuza să gestioneze plățile efectuate de client, în special în cazul unor îndoieli cu privire la legalitatea tranzacției pentru care se efectuează plata sau la legalitatea plății în sine. Plata poate fi refuzată de către agent și/sau de către operatorul sistemului de plăți online din motivele de mai sus.
  7. Agentul și operatorul sistemului de plăți online nu sunt responsabili pentru întârzierile în transmiterea plăților sau a răspunsurilor de autorizare, cauzate de motivele care apar după ce clientul trimite un ordin de plată, precum și pentru neîndeplinirea sau întârzierea transferului fondurilor datorate sau a verificării datelor, în special cauzate de furnizarea de date incorecte sau incomplete de către client, care împiedică executarea tranzacției de plată, precum și pentru întârzierile rezultate din alte evenimente care nu pot fi controlate de către agent sau de către operatorul sistemului de plăți online.  
  8. Restaurantul Partener va elibera clientului documentele relevante care confirmă vânzarea în termenul prevăzut de lege.  
  9. În caz de întrebări sau îndoieli, clientul trebuie să contacteze Restaurantul Partener prin telefon sau e-mail. 

VII Dreptul clientului de a se retrage din contract 

  1. Înainte de îndeplinirea comenzii de către Restaurantul Partener, Clientul se poate retrage din contract fără a da niciun motiv, iar acest drept poate fi exercitat până în momentul în care Restaurantul Partener începe să pregătească comanda.
  2. Pentru a-și exercita dreptul de a se retrage din contract, clientul se angajează să informeze Restaurantul Partener despre aceasta imediat după plasarea comenzii, dar nu mai târziu de implementarea acesteia de către Restaurantul Partener și prin declarația fără echivoc prin contact telefonic cu Restaurantul Partener. După această perioadă, comanda nu poate fi anulată sau modificată, cu excepția cazului în care Restaurantul Partener este de acord. Informarea Restaurantului Partener cu privire la intenția de a se retrage din contract prin e-mail nu este suficientă pentru a se retrage efectiv din contract.
  3. În cazul în care Clientul a efectuat plata online, fondurile vor fi rambursate de către agent imediat, din momentul primirii comenzii de rambursare de la Restaurantul Partener, dar nu mai târziu de 14 zile lucrătoare.

VIII Proprietate intelectuală și licențe

  1. Structura sistemului IT, conținutul și codul sursă sunt protejate de legislația poloneză și internațională privind drepturile de autor.
  2. Descărcarea conținutului din sistemul IT și copierea acestuia este permisă numai pentru uz privat, pentru a vă familiariza mai bine cu informațiile.
  3. Nicio parte a sistemului IT, inclusiv prezentul regulament, nu poate fi distribuită și/sau reprodusă fără știrea proprietarului.

IX Reclamații

  1. Reclamațiile privind comanda, oferta prezentată și livrările ar trebui să fie direcționate direct către Restaurantul Partener la care se referă reclamația. Agentul nu ia în considerare reclamațiile cu privire la serviciile oferite de Restaurant.
  2. Plângerea privind serviciile Restaurantului va fi luată în considerare de către Restaurant imediat, dar nu mai târziu de 14 zile lucrătoare de la data primirii notificării.
  3. Plângerea privind serviciile agentului va fi luată în considerare imediat de către agent, dar nu mai târziu de 14 zile lucrătoare de la data primirii notificării.
  4. Reclamația trebuie să conțină datele clientului, numărul de telefon, adresa de e-mail, data plasării comenzii, data executării comenzii, adresa indicată de livrare, datele de conectare ale clientului și o descriere detaliată a reclamației.
  5. Reclamațiile privind serviciile furnizate de agent trebuie trimise prin e-mail, la adresa contact@restaumatic.com, sau în scris, la adresa Restaumatic.com, adică Restaumatic SRL, municipiul Oradea, strada Prof. Dr. Ioan Cantacuzino, numărul 32, Județul Bihor.
  6. Reclamațiile privind serviciile oferite de Restaurant trebuie trimise prin e-mail la adresa pizzapiemonte15@gmail.com.
  7. În cazul în care datele sau informațiile furnizate în plângere sunt incomplete sau trebuie explicate în continuare, Restaurantul și/sau agentul vor solicita suplimentarea acestora înainte de a lua în considerare reclamația. Timpul de analizare a reclamației este prelungit până când datele sunt completate de către clientul care depune reclamația.
  8. Agentul examinează reclamația în termen de 14 zile de la data primirii acesteia în forma corectă. Agentul poate refuza examinarea plângerilor depuse după 90 de zile de la dezvăluirea motivelor plângerii.
  9. Decizia privind plângerea depusă agentului este trimisă numai la adresa poștală sau la adresa de e-mail indicată în plângere.

X Adăugarea de recenzii/comentarii

  1. Restaurantul partener oferă clientului posibilitatea de a evalua prestația și livrarea, în special prin intermediul posibilității de a oferi comentarii cu privire la restaurant.
  2. Recenzile sunt vizibile pentru public împreună cu numele clientului.
  3. Numele este preluat din comanda plasată de client.
  4. Prin adăugarea unei opinii, clientul declară că este conștient de faptul că opiniile nu sunt anonime.
  5. O opinie poate fi ștearsă de către Client în orice moment. Acest lucru necesită trimiterea unui e-mail la adresa de e-mail a Restaurantului Partener.

XI Protecția datelor cu caracter personal

  1. Detalii informații privind regulile de prelucrare a datelor cu caracter personal sunt disponibile în fila protecția datelor cu caracter personal/confidențialitate.

XII Descrierea riscului

În conformitate cu articolul 6 punctul 1 din Legea din 18 iulie 2002 privind prestarea de servicii electronice (Jurnalul Oficial din 2002, nr. 144, punctul 1204, cu modificările ulterioare), agentul informează cu privire la riscurile speciale legate de utilizarea de către utilizatori și clienți a serviciilor furnizate electronic de către agent ca parte a utilizării serviciilor electronice. Informațiile se referă la riscurile pe care agentul le identifică ca potențiale amenințări care ar trebui luate în considerare în ciuda sistemelor de securitate care protejează infrastructura împotriva influenței neautorizate a terților: 1. posibilitatea de a primi mesaje de tip spam, adică informații publicitare (comerciale) nesolicitate, trimise electronic, 2. posibilitatea de malware (software malware, viermi) care operează într-un mediu de rețea distribuit prin replicarea codului, 3. posibilitatea unei încălcări a securității în vederea obținerii de informații personale și confidențiale pentru a fura identitatea, prin trimiterea de mesaje electronice false care să semene cu mesaje autentice; 4. posibilitatea de interceptare a convorbirilor telefonice neautorizate constând în utilizarea unui program de calculator a cărui sarcină este de a intercepta și analiza posibile date care circulă în rețea (spyware), 5. instalarea de software pentru a utiliza serviciile din alte surse decât cele autorizate de furnizorul de servicii, care, în ciuda măsurilor luate pentru a minimiza posibilitatea de partajare a versiunilor software modificate de terțe părți, pot conține malware.

XIII Dispoziții finale

  1. În chestiuni care nu sunt reglementate de Regulamente, se aplică dispozițiile legislației aplicabile, în general.  
  2. Agentul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul fără a notifica clienții. Modificarea regulamentului intră în vigoare în termen de 2 de zile de la data publicării. Lipsa acceptării noii versiuni a Regulamentului este echivalentă cu incapacitatea de a utiliza site-ul.  
  3. Regulamentul nu exclude sau limitează drepturile clientului care este consumator, la care are dreptul în conformitate cu prevederile obligatorii ale legii. În cazul unui conflict între dispozițiile regulamentelor și dispozițiile obligatorii ale legii, care acordă drepturi consumatorilor, aceste dispoziții predomină.
  4. Ca parte a utilizării serviciilor, utilizatorului și clientului nu li se permite să furnizeze conținut ilegal, inclusiv: a) informații și date elaborate într-un mod care creează un risc de încălcare a securității IT sau a stabilității sistemului; b) informații care încalcă drepturile de proprietate intelectuală, inclusiv drepturile de autor și drepturile de marcă ale agentului și Restaurantului Partener sau ale terților; c) alte informații și date care încalcă prevederile legale obligatorii.

Stare la 2024-12-10

Note de licență

Regulamentele referitoare la Legea privind serviciile digitale (DSA).

I Definiții

Definițiile se referă la expresiile relevante utilizate în conținutul Termenilor și condiții de utilizare a site-ului web și au următoarele semnificații:

  1. "Furnizor de servicii" - Restaurantul partener menționat la punctul I(2) din Termeni și condiții ale site-ului web.
  2. "Utilizator" - o persoană fizică cu capacitate juridică cel puțin limitată, o persoană juridică sau o entitate cu capacitate juridică, care utilizează sistemul de informații, inclusiv Serviciu de internet.
  3. "Punct de contact" - adresa de e-mail desemnată de furnizorul de servicii, astfel cum se menționează în punctul IX(6) din Termenii de serviciu, și care permite autorităților statelor membre, Comisiei Europene și Digital Services Board, utilizatorilor și altor destinatari ai serviciilor să comunice direct cu furnizorul de servicii în legătură cu punerea în aplicare a Digital Services Act.
  4. "Limba de comunicare" - limbile indicate de Furnizorul de servicii pentru contact, care sunt poloneza și engleza.
  5. "Conținut ilegal" - înseamnă orice informație care, în sine sau prin raportare la o activitate, inclusiv vânzarea de produse sau Furnizarea de servicii, nu este conformă cu dreptul Uniunii sau cu dreptul oricărui stat membru care este conform cu dreptul Uniunii, indiferent de obiectul sau natura exactă a dreptului respectiv.
  6. "Regulamentul privind serviciile digitale, DSA" - Regulamentul 2022/2065 al Parlamentului European și al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind o piață unică pentru serviciile digitale și de modificare a Directivei 2000/31/CE

II Introducere, moderare și restricții de conținut

  1. Furnizorul de servicii permite Utilizatorilor să introducă conținut, care include, în special, opinii cu privire la serviciul furnizat de Furnizorul de servicii. Conținutul introdus de Utilizator este stocat în legătură cu funcționarea site-ului web de către Furnizorul de servicii.
  2. Utilizatorul care introduce conținut pe site-ul web gestionat de Furnizorul de servicii, este obligat să acționeze într-un mod compatibil cu conținutul Termeni și condiții, cu legea și cu bunele moravuri. Utilizatorul este obligat în special să respecte drepturile personale, drepturile de autor și proprietatea intelectuală, precum și datele personale ale Furnizorului de servicii, ale altor Utilizatori și ale altor terți.
  3. Utilizatorului îi este interzisă introducerea Conținutului ilegal menționat la punctul I(5), care sunt în special:
    1. conținut care incită la ură, conținut terorist sau discriminatoriu;
    2. fotografii care prezintă abuzuri sexuale asupra copiilor;
    3. imagini private a căror divulgare este ilegală;
    4. conținut care constituie hărțuire cibernetică;
    5. materiale protejate prin drepturi de autor, a căror utilizare nu este permisă.
  4. De asemenea, Utilizatorul nu trebuie să introducă conținut care încalcă normele de coexistență socială, în special:
    1. conținut considerat în general obscen, ofensator, umilitor sau degradant;
    2. conținut care poate încălca bunul renume al cuiva;
    3. conținut care conține informații false care induc în eroare Utilizatorii și alte părți terțe;
    4. conținut care promovează ideologii sau acțiuni considerate ilegale în România sau contrare valorilor unui stat de drept democratic;
    5. conținut care conține informații publicitare nesolicitate;
    6. conținut de natură erotică, inclusiv materiale de natură pornografică și alte conținuturi sexuale explicite;
    7. conținut care încalcă drepturile de proprietate intelectuală, inclusiv conținut publicat fără drepturi sau licențe corespunzătoare, precum și conținut care încalcă drepturile de autor sau drepturile de proprietate industrială;
    8. conținut care induce în eroare cu privire la autorul său; este interzisă publicarea de conținut în numele unei alte persoane fără acordul acesteia;
    9. conținut care nu are legătură cu activitatea Furnizorului de servicii și cu subiectul site-ului web operat de Furnizorul de servicii.
  5. Conținutul introdus de Utilizatori este moderat de Furnizorul de servicii în legătură cu notificarea menționată în punctul III(1), precum și din proprie inițiativă a Furnizorului de servicii. Procedând astfel, Furnizorul de servicii declară că nu este obligat să ia măsuri pentru a căuta și a elimina Conținutul Ilegal și că orice astfel de măsuri se datorează bunăvoinței și diligenței speciale a Furnizorului de servicii.
  6. Moderarea conținutului poate fi făcută manual, de către un om, sau pe baza unor instrumente automate sau semi automate.
  7. Conținutul încărcat de Utilizatori este moderat pe baza dispozițiilor legale, în special a Regulamentului privind serviciile digitale.
  8. Conținutul care încalcă prevederile acestor Termeni și condiții, încalcă legea sau principiile de coexistență socială, va fi eliminat, depus sau accesul la acesta va fi împiedicat de către Furnizorul de servicii.
  9. Utilizatorul va fi informat în cazul în care se iau măsuri împotriva conținutului al cărui autor este și care trebuie considerat ilegal sau care încalcă prezenții Termeni și condiții. Orice măsură luată va fi justificată în mod corespunzător de către Furnizorul de servicii.
  10. Furnizorul de servicii se poate abține de la furnizarea informațiilor menționate la punctul II(9) în cazul în care nu este posibil să determine datele electronice de contact ale autorului conținutului și în cazul în care conținutul este un conținut comercial înșelător de volum mare (spam).

III Raportarea conținutului ilegal

  1. Orice persoană care consideră că există conținut ilegal pe un site operat de Furnizorul de servicii îl poate raporta furnizorului de servicii.
  2. Notificarea Conținutului ilegal se adresează Punctului de contact menționat la punctul I(3).
  3. Notificarea menționată la punctul III(1) trebuie să includă:
    1. o explicație suficient de justificată a motivelor pentru care persoana sau entitatea în cauză susține că informațiile relevante constituie Conținut ilegal;
    2. o indicație clară a locației electronice exacte a informațiilor, cum ar fi URL-ul (URL-urile) exact(e) și, după caz, informații suplimentare pentru identificarea Conținutului ilegal, în funcție de tipul de conținut și de tipul specific de serviciu de găzduire;
    3. numele și adresa de e-mail ale persoanei sau entității care face raportarea, cu excepția unei raportări referitoare la informații considerate a fi legate de una dintre infracțiunile menționate la articolele 3-7 din Regulamentului privind serviciile digitale;
    4. o declarație prin care se confirmă convingerea de bună credință a persoanei sau entității care întocmește raportul că informațiile și acuzațiile conținute în acesta sunt corecte și complete.
  4. Se consideră că un raport menționat la punctul III(1) dă naștere la cunoștințe reale sau cunoștințe cu privire la informațiile la care se referă, dacă acesta permite Furnizorului de servicii, acționând cu diligența necesară, să stabilească - fără o analiză juridică detaliată - natura ilegală a activității sau a informațiilor în cauză.
  5. Prestatorul de servicii informează, fără întârzieri nejustificate, entitatea care transmite notificarea menționată la punctul III(1) din prezentul document cu privire la acceptarea notificării.
  6. La primirea unei notificări, Furnizorul de servicii va informa notificatorul cu privire la decizia și acțiunea, dacă este cazul, care a fost luată în legătură cu notificarea Conținutului ilegal.
  7. Furnizorul de servicii se poate abține de la furnizarea informațiilor menționate la punctul III(5) și punctul III(6) din prezenții Termeni și condiții în cazul în care cererea nu conține datele electronice de contact ale solicitantului.
  8. În cazul în care se primește un raport cu privire la un conținut care este suspectat în mod rezonabil că încalcă legile aplicabile, Furnizorul de servicii se angajează să coopereze cu autoritățile legale relevante.

IV Reclamații

  1. Furnizorul de servicii va oferi Utilizatorilor, precum și persoanelor sau entităților care au făcut o notificare - pentru o perioadă de șase luni de la decizia privind examinarea notificării - acces la un sistem intern de gestionare a plângerilor, care permite depunerea de plângeri electronice și gratuite împotriva unei decizii luate de Furnizorul de servicii sau împotriva următoarelor decizii luate de Furnizorul de servicii din cauza faptului că informațiile furnizate de destinatari constituie Conținut ilegal sau nu sunt conforme cu acești Termeni și condiții:
    1. decizii de ștergere a informațiilor sau de împiedicare a accesului la acestea sau de restricționare a vizibilității lor.
  2. Perioada de șase luni menționată la punctul IV(1) din prezentele Termeni și condiții începe la data la care solicitantul sau Utilizatorul este informat cu privire la decizie în conformitate cu punctul III(6) din prezentele Termeni și condiții.
  3. În cazul în care plângerea conține motive suficiente pentru ca Furnizorul de servicii să considere că decizia sa de a nu lua măsuri ca răspuns la plângere este nejustificată sau că informațiile care fac obiectul plângerii nu sunt ilegale și nu sunt conforme cu prezenții Termeni și condiții, sau conține informații care indică faptul că acțiunea reclamantului nu justifică măsura luată, Furnizorul de servicii va reveni, fără întârzieri nejustificate, asupra deciziei sale menționate la punctul (II)8 sau va lua orice altă măsură pe care o consideră necesară.